Tuesday 21 June 2016

Man Sexually Abuses 10 Year Old Repeatedly






Alfa allegedly sexually abused a 10 year old girl in Awoyaya, Ibeju-Lekki, Lagos.

Mother's Story (in her own words)

I told my daughter i wanted to borrow N6,000 from my neighbour to buy market and will payback small small when i sell the market finish, my daughter come tell me say she has some money wey she save, so i come tell am to bring the money make i see, na him she bring out N10,000 (1000 notes each) give me say make i use am buy market. i no talk i just thank am come leave am make she go so i go monitor am see where the money dey come from.

After two days she left the house, talk say she dey go her friend house, i follow am because i wan know where she really dey go and also find out where she dey get the money from, na him she enter alfa house and i come go dey peep for the window, i see where the alfa dey commot my daughter clothes and touching her body na him i enter the room catch them and call neighbours.

The little girl said the man sexually abused her severally and gave her N1,000 whenever he did and would clean her vagina with a white handkerchief whenever she bled.

The Man when asked did not deny it but rather said Its the devil's handwork.

He was arrested by the police but later released on bail.




No comments:

Post a Comment